sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 26 mars 2012 16:01

Kommer lägga ner bloggen nu. Om ingen protesterar! När jag får blogglust igen så startar jag ny på blogg.se . Har länge övervägt detta och nu när jag ändå ee så down så kan jag lika gjärna göra så. Och då ska jag ha en strategi på bloggandet. Men nu få ordning på vanliga livet! 

Kram på er forever på denna bloggen! Vill ni att jag länkar när det blir en ny blogg?

Herrå!

Av Sara Kjellgren - 25 mars 2012 21:19

...är denna: VECKANS BLOGG                                             Anmäl er till en ny omgång här och nu!

















Av Sara Kjellgren - 25 mars 2012 21:10

Ska sova snart. Är typ astrött har kollat på PA och så. Skola imorgon jue... Inte kul faktiskt. Fast det är hemkunskap och det är kul.

Känner att bloggen har tappat stinget eller vad man säger! Tipps på vad som kan pigga upp den är välkommet!

Nu lotta veckans blogg!

Herrå!

Av Sara Kjellgren - 25 mars 2012 15:17

Japps 13°c ute idag massa sol! 

Är med Ida, Ida och Stina. Händer inte så mkt.

Dagens outfit.

Herrå 

Av Sara Kjellgren - 24 mars 2012 19:20

Lördagsmys!  

Av Sara Kjellgren - 24 mars 2012 17:05

Har varit i stallet idag då. Stog i caféet och hade lite annat skojs också. Kanske kommer bilder sen. Gjorde inte så jättemycket.

Assugen på att åka till stan imorgon. Shoppa och gå på bio! VILL VILL VILL! Måste ba hitta ngn som vill hänga på först.

Herrå

Av Sara Kjellgren - 23 mars 2012 21:33

Har lagt bloggen år sidan lite idag. 

Har varit en lång dag i Mölnlycke med teaterrep. Sen stallet och rida Bruniz, han var JÄTTEduktig! Har är så arbersvillig och jobbar så bra!

Så det var riktigt nice! Vi skulle ha ridit ut men det han bli lite för mörkt och kyligt så det blev bara paddocken men det var iaf mys!

Puss och kram!

PS. Imorgon ska jag stå i caféet i stallet.DS

Av Sara Kjellgren - 22 mars 2012 16:28

Som ni ser har mitt hår börjat blekna och jag ska tona om det nu. Någon som har tipps på något bra märke till ett rimligt pris i en snygg färg? Funderar på lite rödare är jag har i headern men absolut inte rött. Bara åt det hållet.

Tippsa mig NU!

 

Puss puss 

Ovido - Quiz & Flashcards