sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 22:57

Natti alla sötisar!

Bloggar mer imorgon. Om inte annat så kommer det tidsinställda:)

Natti  

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 20:10

Ställ dina frågor här!

  

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 20:06

Min första videoblogg!


 

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 15:15

                                                           


pöss!  

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 14:53

Hej!

Idag har det varit väldigt fint väder så jag gick på en mysig skogspromenad med Jippie. 

Bilder kommer om någon minut!

Apropå bilder så kommer jag nog ha en fototävling snart! Vad tycker ni? Kommer såklart ha "riktiga" priser! Låter det som en bra idé?

Kram!

 

Jag solar på altanen.

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 12:45

Har idétorka på vad jag ska skriva så tenkte göra några inlägg så och då där ni ska få se mina ridsaker. Bra/dålig idé? 

Men nr 1:

        

Skor etc. Stallkängor: Hööks. Ridstövlar: Mountain Horse. Shaps: Köpte på mässan 2011. Sulor: My One



     

Handskar. Tre fingervantar fodrade: Hööks. Ridhandskar: Hööks. Fodrade fingervantar: Hööks

 



Säkerhetsgrejjer. Hjälm: Hööks. Väst: My One.

   

Övrigt. Allroundpö: Hööks



                   

Borstar etc. Blandat! MyOne, Hööks, Mässan

   

Godis: LikeIt treat bar: MyOne


Har massa mer som kommer sen!

Vad tycker ni? Hissar eller Dissar ni grejjerna?

Vissa av dom här grejjerna är skit tycker jag personligen men vissa är RIKTIGT bra!

Kram!

Av Sara Kjellgren - 5 mars 2012 09:11

God morgon! Planerat att stå i backen vid start idag (10.00) Får se hur det går för jag ligger i sängen right now. Kommer bilder sen! Vad vill ni se för bilder?

Kram!

 

Jag med Jippie när hon var Bebi!

Av Sara Kjellgren - 4 mars 2012 21:46

Välkommna hit!

Orkar inte presentera mig haha. Men ni kommer troligtvis få massvis med bilder denna vecka för jag kommer nörda massa kort nu när jag inte har något bättre för mig :)

Bildbomb på min hund här nu då:

                               

Här är lite fakta om min hund:

Född: Alla hjärtans dag (14:e februari) 2011

Namn: I stamtavlan står de Get It Hot, men hon kallas Jippie, personligen tycker jag att namnet är väldigt passande för hon hon är en väldigt glad hund!

Mamma: Carmen

Ras: Dvärgschnauzer

Färg: Peppar och Salt

Övrigt: Hon ksn massa roliga trix och är lydig när hon känner för det :)

Btw, Älskar henne!!!!!!

Booooooom!

<3<3

Tidigare mĺnad - Senare mĺnad
Ovido - Quiz & Flashcards