sarakjellgren

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Kjellgren - 30 april 2012 19:07

Nu har jag precis kört agillity med Jippie och nu blire snart majbrasan men Ida och Stina! Förut var jag i stallet. Vi lekte hööksmodeller XD sugna på bilder? Så får ni se hur snygg jag ee! De men ni har aldrig sett modellbilder på mig i ridkläder. Det har nog faktiskt aldrig tagits några sånna heller ;) 

Sen körde jag hms men pluttemutt och det jick super! Kommer FILM på några trox sen! Samt bilder! Men det är Pauline som har kameran med alla bilder i så dom kommer när jag får tillgång till dom!

Men nu ska jag snart dra mig ner till sjön tillsammans med min dumma hicka XD

Herrå!

(Vet inte när vi hörs nästa gång, det beror på när vi kommer hem)

   

Av Sara Kjellgren - 30 april 2012 11:15

     

Gosehund!

Bjuder på mer bilser sen! Herrå! 

Av Sara Kjellgren - 29 april 2012 21:31

 


Jag och Ida passade på att fota i det fina vädret!

Herrå! 

Av Sara Kjellgren - 29 april 2012 21:22

   


Domma bilderna visar ungefär hennes konsentration.

Här ee lite bättre bilder:

                   

Av Sara Kjellgren - 29 april 2012 18:28

Tjenare!!! ;) 

Jag heter Ida och är kompis med sara jag har känt sara i cirka 6, 7 år jag e inte riktigt säker! :D Men men tänkte skriva lite om hur sara e som kompis! ;) spännande...

Hon är väldigt snäll och jag berätta allt för henne! <3

Hon har snygg kläd stil...

och hon finns alltid där för mig om jag e ledsen eller om något annat har hänt! <3

Hon är ganska envis men det e jag med så det gör ingen ting! :D 

MEN jag vill bara säga till dig sara att jag älskar dig och kommer alltid att göra det! <3

Jo just det ni får jätte gärna kika in lite på min blogg om ni får lust! :D Den heter...

www.iddizen.blogg.se där skriver jag om vad som händer i mitt liv och sol klart om hästar, för jag e lika häst galen som sara haha :D Heeejdåå!!! :) <3

 

Av Sara Kjellgren - 29 april 2012 16:49

chokladbollar med Ida!

Mums!

 

Av Sara Kjellgren - 29 april 2012 11:08

Sugna på film sen?

Isf så kommer det film! 

Håll tummarna för att det går bra för oss nu!

Herrå!

Jippie i sommras.  

Av Sara Kjellgren - 28 april 2012 19:35

Numera gör jag bloglovinbyten i vissa fall. Kommentera om du är intresserad.

Jag gör även personliga bloglovinikoner till din blogg så som du vill ha dom. Fixar koder och allt. Sen så är det bara för dig att klistra in koden i din meny. Du väljer såklart hur du vill att din ikon ska se ut. Gör dock inga animerade av något slag :)

Så passa på NU! Vet inte hur länge det gäller!

Gör fortarande länkbyten!


KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards