sarakjellgren

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara Kjellgren - 21 maj 2012 16:09

Hejsan!

Jag logga in mig på min kompis blogg i smyg!

får se hur Sara reagerar! :-D 

aja jag heter i alla fall Ida och går i Saras klass. 

Ni kan gärna kolla in min blogg häääär !!

Sara har en till grymm blogg som jag följer!

Jag tycker det är synd att hon har slutat använda den här bloggen! 

Kram // IDA <3 

 

Av Sara Kjellgren - 7 maj 2012 18:41

Provbloggar HÄR nu med goa tjejer!

Av Sara Kjellgren - 6 maj 2012 15:30

Japp ee hemma nu. Fick med mig Stina och kamera och allt! Men... Det satt inget minnskort kameran... Så Stina har fotat lite sin mobil ska kolla på bilderna strax. Ses sen!

 

   

Av Sara Kjellgren - 6 maj 2012 14:51

Spelades in i morse.

(Jag är under kudden)

Ursäkta stina i bakgrunden...
 

Av Sara Kjellgren - 6 maj 2012 09:14

Någon mer som ee astrött?

Hehe hör av mig sen! :) 

Av Sara Kjellgren - 5 maj 2012 19:27

sover jag och stina på studsmattan! Den är iklädd presenningar och massa filtar,täcken,kuddar,madrasser mm!

     

:)

Av Sara Kjellgren - 4 maj 2012 23:37

Har tyvärr inte hunnit med er nu på kvällen men jag ska försöka ta igen det imorgon. Jag längtar för vi ska antagligen sova på studsmatttan om vädret håller i sig! Fett kul!

Men nu sova!

Bild från idag :)  

Av Sara Kjellgren - 4 maj 2012 14:18

Nu ska jag snart gå hen och åka till stallet. Bloggar när jag vet vad vi ska göra på teorin. Sorry kan inte lägga upp bilder från mobilen:(Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards