sarakjellgren

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Kjellgren - 18 juli 2012 23:35

         

Saknar verkligen långa mysstunder med dig efter skolan! Länge sen nu!

Finaste Brio! SKA ta till vara på all vår tid tsm från och med nu! LOVAR!

Av Sara Kjellgren - 18 juli 2012 23:10

och använder denna blogg som en foto blogg! Endast bilder och rubrik om det inte är något viktigt!

Så nu får ni följa mitt liv i bilder i stället!

Najs eller Bajs?

Kram från sara!

Av Sara Kjellgren - 13 juli 2012 19:01

Nu har jag sprungit 4 km och tagit en dusch. Så det känns skönt nu! Ska snart käka och så.

Tänkte börja springa regelbundet:) Om jag orkar :) Hade faktiskt bättre kondis än jag trodde! Skulle lätt kunnat springa lägre om inte korkade jag hade stannat!

Haha! Det är så sjukt tungt att få upp tempot och flytet igen då!

Hörs!

Herrå!
 

Bjuder på en mysig skogsbild. Sådär passande och bra!

Av Sara Kjellgren - 13 juli 2012 13:20

...och bjuder på bilder från när jag var liten!

                 

Ni ser ju datumen själva :)

Herrå!

Av Sara Kjellgren - 13 juli 2012 11:52

Eller ska man säga golunch? Aja, vaknade iaf precis därav bad update.

Inget spec att göra idag så vi får la se hur dagen blir :)

Hörs later!
 

Ovido - Quiz & Flashcards