sarakjellgren

Alla inlägg under september 2012

Av Sara Kjellgren - 1 september 2012 14:14

Nu är jag hemma från Dalia. Det gick så super det kan gå med henne antar jag;) Mycket övergångar, det gick bra efter ett tag! Idag var jag lydig och hade med mig fotograf!

Men inga bilder här för nu är det slluuuuuttt på bloggningen här! Tyvärr ;( 

Men fråga på frågestunden nu! Svarar imorgon kväll ändå fast på www.rrkryttare.bloggplatsen.se!

Haha bjuder på fiiiin bild men är så jävla trött så det vore synd om er att behöva se hela fitt face!

 

Av Sara Kjellgren - 1 september 2012 09:00

Frågestund NUUU Svarar på så mycket jag orkar!

Antagligen i videoblogg. Svarar när jag har fått ihop lite frågor:) Men fråga i detta inlägget!

 

???????????????????????????????

 

 

PoK

Ovido - Quiz & Flashcards