sarakjellgren

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Känner mig Down!

Av Sara Kjellgren - 26 mars 2012 16:01

Kommer lägga ner bloggen nu. Om ingen protesterar! När jag får blogglust igen så startar jag ny på blogg.se . Har länge övervägt detta och nu när jag ändå ee så down så kan jag lika gjärna göra så. Och då ska jag ha en strategi på bloggandet. Men nu få ordning på vanliga livet! 

Kram på er forever på denna bloggen! Vill ni att jag länkar när det blir en ny blogg?

Herrå!

 
 
ida :)

ida :)

26 mars 2012 16:08

Men sara din blogg e ju grym!!! Annars så får du skaffa en på blogg så att jag har nån blogg som jag kan läsa om dig i <3 Tusen kramar ifrån ida <3

http://www.fledur.bloggo.nu

 
Ingen bild

Amanda Steeeen

26 mars 2012 18:40

Noo inte lägga ner! :o Isånnafall om du ska skapa en ny blogg så MÅSTE du länka, ok? ;)
Haré gött! :D

 
Ingen bild

klara

26 mars 2012 18:53

sara din blogg är du bara så grym.
dü är grym.
du har ju den bästa bloggen som fins.
du får inte lägga ner den snälla snälla snälla snälla <3
kram klara<3

 
Ingen bild

Carolina

26 mars 2012 20:04

Men NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!! Snälla söta rara sara! Jag äälskar ju din blogg, ÄÄLLSKKAAARR!!! Snälla lägg inte ner den! :(

// Carloline Holmström

 
Ingen bild

Elina och Gabriella

26 mars 2012 20:06

Men nej Sara! :( Du får inte ge upp såå lätt! Tänk på alla trogna läsare du har ( inklusive oss )! Vad ska dom säga och göra när som inte kan klicka in på sarakjellgren.bloggplatsen.se längre??!!! <3<3

VI BER DIG SARA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!

 
Ingen bild

anonym

27 mars 2012 20:43

Nej!!! lägg inte ner den!! Jag protesterar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Kjellgren - 8 juni 2014 16:39


Läs rubriken!! Heelt sinnes! Ja nu taggar vi som satan! I torsdags var vi dessutom och hälsade på honom och skrev kontrakt. Det betyder alltså att han är "min" nu! Laura red och skuttade lite på honom dessutom eftersom att jag nyss har opererat fot...

Av Sara Kjellgren - 28 april 2014 21:37


Nu öppnar ett nytt kapitel av mitt liv och min blogg! Precis som rubriken lyder. Om 117 dagar så står Zefyros i sin nya box och mumsar hö. Då har jag varit och hämtat sjöishästen som kommer att vara min under sista året på högstadiet.  Tro det elle...

Av Sara Kjellgren - 8 januari 2013 09:37

...så kom jag in på en ny bloggpotral som heter weride så nu bloggar jag på www.saras.weride.se   ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 19:56

Har skickat iväg 2 spännande mail. Kanske avslöjar det later. Iaf det ena, Båda kommer iaf upp när jag har fått svar! Hihi! Det ena har med bloggen att göra och det andra med hästar att göra. Några gissningar? ;) Kram på er! ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 17:33

Ovido - Quiz & Flashcards