sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 13 mars 2012 20:57

Är jag totalt urflippad?

Ska på dressyrläger i helgen och nu har jag börjat packa. Är det normalt att för två dagar packa med sig: 3 par ridbyxor 3 par ridstrumpor, 2 tjocktröjor, 1 jacka, 1 hjälm, 1 par stövlar, 1 par ridstövlar, 1 par ridskor, 1 t-shirt, 1 par handskar, 1 pannband, aa har säkert glömt massa nu men det var RIDsakerna det andra ska ju också med. Detta för 2 dagar! Men jag ee sån. Ee jag flippad och totalt lost eller?

Aja herrå!

Bildbomb kommer NU!!!!

Av Sara Kjellgren - 12 mars 2012 20:36

Nu är jag hemma från teatern. Tror jag är på bättringsvägen iaf. I helgen blir det tunarp. Har precis insett att vi antagligen inte har intenet där så jag får hoppar att bloggappen har kommit och annars får jag mobilblogga utan bilder:(

INTE kul!

Men men...

Imorgon tar jag hem ALLT från stallet hör nu ska det tvättas innan vi åker.

Hoppas att mitt intervuoffer är i stallet i morgon då så att ni i alla fall får ett repotage att läsa i helgen!

Kram på er!

Ser skelögd ut men iaf;)  

Av Sara Kjellgren - 12 mars 2012 08:12

För det första! Det är så SJUKT fegt att inte skriva namn på sina "taskiga" kommentarer! Som om du ändå inte står för vad du skriver och  ev tycker. Jag kommer inte ta åt mig så länge jag inte vet vem som skriver! Det ända som händer är att jag blir nyfiken på vem som skrev! Ingen mening att förföka vara taskig när jag inte ens vet vem det är som ee taskig! Men so what!?Tänker ni nu. Spela roll?

Jag tycker bara att ni ska tänka på det när ni kommenterar. Inte bara här! Var du äb ska kommentera! Fast det bästa vore ju om alla bara kunde kommentera snällt?

Tänk på det!

Nu drar jag till skolan kram!

Av Sara Kjellgren - 11 mars 2012 22:00

Härlig dag som startar med att få foten mosad att liten ponny. INTE Brio! + Att man ee sprängförkyld så det ärligt talat sprutar snor ur näsan!

Sorry för dålig uppd. idag <3 Men drog te staller vid 8.00 och kom hen vid 20.00 så... Men det blir bättre sen när bloggappen kommer! Men så länge får ni nöja er! Tog bilder osso men orkante ladda upp dom nu! Så antagligen kommer dom imorgon! Hatar när folk inte håller vad dom lovar, därför lovar jag inget. Men troligen!

Kram! <3

Av Sara Kjellgren - 10 mars 2012 21:57

Efter att ha studsat runt i vardagsrummet med hunden i famnen har jag nu lungnat mig och plockat fram datorn.

Eee så GLAD så det går inte att beskriva! Sen hur rösterna delades ut var ju fan inte klokt med tanke på att torsten flink kom TREA!!!! Hur fan fick han så många som röstade på honom?

Vad tycker du? Tycker du att alla fick rättvisa poäng enligt dig?

Men PUSS och KRAM på alla goa pipöl där ute som hjälpte LOREEN att VINNA HELA SKITEN!!!!

NOM NOM! 

Men NU ska hon bara satsa 110% på EuroVision Song Contest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kvalar hon inte till stora finalen då är det något fel i huvet på folket!

Eller hur?

Men NU är JAG sugen på att läsa vad NI har skrivit i ERA bloggar om Mello! Så lenka på och gör MASSA reklam! Den som gör BÄST reklam får SIN reklam publicerad i MIN blogg och PÅ min FBsida!!!!!

Så skriv så det ryker om tangentbordet om du är sugen på att få upp till 200 nya läsare! Ser med nöje fram emot att dela med mig av mina fina läsare till en välförtjänt vinnare!

Det bästa är att du inte behöver lenka mig! Men jag blir ju inte ledsen om du gör det direkt!

PÖSS PÖSS PÅ ER! Bjuder på denna tävlingen pga mitt MAXADE humör! Ee såååå glad!

PÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä nu får jag ge mig! Hejdå :):):):):):):):):):):):):):):)

  

Av Sara Kjellgren - 10 mars 2012 18:55

Jag är hemma var faktisk i staller kl. 15! Jag är med i BUS nu och vi har fått info om det. Kul ska det bli!

Träffade Brio och han blev glad när jag kom, det var faktiskt jättekul att se att han blev glad för annars brukan han vara sur på än...

Så det var nice!

Men nu softa och snart MELLO! Min röst som det ser ut nu går till Loreen!

Ni då? Vem/Vilka ska ni rösta på?

Puss på er!

Kommer bli ett Repotage om Brio senast Onsdag!!!!!!

Kramizzzar!

BUS

Av Sara Kjellgren - 10 mars 2012 16:15

sitter förhoppningsvis på BUSmöte just nu om jag har hunnit till stallet än!

Uppd. mer sen när jag är hemma!

Kram!

 

Av Sara Kjellgren - 10 mars 2012 10:00

Hej! 

Nu sitter jag i bilen på väg hem! Hoppas på att hinna hem innan 16.00 För då börjar mött i stallet! Men jag bloggar mer sen!

Kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards