sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 22 mars 2012 16:17

Sjukt fint väder som ni kan se!

 

Så har myst och tränat lite me jippie i solen.

Gullehund!

Gick även en liten promenix me henne och när vi nästan va hemma så stack hon och hoppade in i sin bästa kompis trädgård! (hon va lös) Och de staketet är typ tre ggr högre än hindret på bilden! Wow! Duktig hund, hon kan om hon vill. Hoppas bara att hon inte fattar att man kan hoppa ut ur sin egen trädgård bara... Det vore inte så bra... Det skulle ju ta ett tag att bygga om staketet och älsklingen skulle inte kunna vara ute i finvädret så mkt som hon är nu.

Tänk på det Jippie!

Puss!

Mys i solen! (Som dock börjar gå ner nu)

 

Av Sara Kjellgren - 22 mars 2012 07:53

I´m feeling much better today så nu ska jag börja jobba igång kroppen igen varvat med soft i soffan och så ska jag verkligen FÖRSÖKA att är äta ordentligt.

Upplägg då

  • "Fixa mig" (Ni ska bara se hur jag ser ut)
  •  Käka frulle
  •  Vakna tills det är lite varmare ute
  •  Släpa mig runt en kort promenad med Jippie
  •  Lunch
  •  Data
  •  Sitta lite på altanen eller så
  •  TV
  •  Ev baka
  •  Slappa

Det var typ det. Kanske ska baka som ni ser. Ev gör jag egen hallonglass! MUMS!

PUSS!

Av Sara Kjellgren - 21 mars 2012 09:48

Sjuk idétorka på vad jag ska skriva på bloggen för det händer ju INGENTING i mitt liv just nu för jag är fortfarande hemma från skolan. Tips?

Ska skicka iväg lite frågor nu till dom som ska intervjuas om Brio. Så beroende på hur fort dom svarar kommer ni att få repotaget om ett tag:)

Herrå!

PUSS PUSS

Cha

Av Sara Kjellgren - 20 mars 2012 10:04

Gick hem från skolan igår och sov hela eftermiddagen och kvällen. Hade antagligen ganska mkt feber och så... Men idag mår jag mkt bättre! 

Fast jag är inte i skolan. Fast idag orkade jag iaf gå och hämta datorn. :) 

_________________________________________________________________________________________________________________________

Glöm inte att anmäla er till dagens blogg! 

Ni kan göra det i detta inlägget också.

Kommentera "jag är med".

För större chans att vinna skriv ett inlägg om tävlingen i din blogg och lenka till det inlägget.


Kram!

Av Sara Kjellgren - 19 mars 2012 11:59

Asså ee hängig fryser hostar och har ont i huvet!

Hur pigg ser jag ut på en skala 1-10?

Herrå!  

Av Sara Kjellgren - 19 mars 2012 08:12

Gomorron! Idag blir det skola sen teater. Hkk idag. Ska bli SKÖJS! Men jag är RIDSUGEN saknar redan Tunarp! Lääääääängtar till i sommar med ridläger och hyr hästar osv. 

Vad längtar DU till?

______________________________________________________________________________________________________________


Veckans blogg! 

Tänkte jag dra igång! Skojs!

Så det du behöver göra är: Kommentera jag är med.

För att få fler lotter i burken så skriv i din blogg att du är med och kommentera på min blogg!

Tävlingen avgörs på Söndag och så kommer det en ny på Måndag! 

Det är alltså ett lotteri. Typ...

Du kan vara med hur många gånger du vill även och du är en av vinnarna!

Så släng in en kommentar här nu!


Herrå!

Av Sara Kjellgren - 18 mars 2012 20:17


 

Ovido - Quiz & Flashcards