sarakjellgren

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Kjellgren - 31 augusti 2012 22:34

Fick sån jäkla blogglust så det finns inte! Efter ett jäkligt roligt ridpass, massa färska bilder och ha läst lite bloggar så kan man ju inte ha något annat än blogglust! Kommer knöka in massa småsaker i detta inlägget nu då!


Dagens Ridpass

 

Jag red fleur. Vi hade självständig framtravning vilket var väldigt bra för då han jag känna på henne i lugn och ro. Hon var lite stel och liiiite envis men inte mycket, men det är roligt med en utmaning. Vi red lite men en hand och blundade och så. Sen var det galopp och den ee jag supernöjd med! Hon fattade direkt och sen rullade vi på ett ett lagom tempo. Hon var så duktig men jag hade lite svårt att komma ner i sadeln. SUPERNÖJD!

 

Min Helg

 

Imorgon blir det först Dalia och en sista provridning. Sen hem och baka/städa. På söndag är det fångarna på råda.

 

Dalia

 

Dalia är ett kraftigt c-ponny sto. Hon är envis som en åsna om man får säga så XD Går nästan inte att rida ordentligt på henne för hon är såååå envis! Men man lär sig mycket på att rida henne! Har ridit henne 3 ggr nu. Skuttat lite, lite bommar och en del dressyr, en mini uteritt också. Hon står på Eskilsby utanför landvetter. 20 min med buss. Det finns Paddock, ridhus, ovalbana, roundpenn och inhägnad ridslinga så det finns goda träningsmöjligheter!

 

Färska Bilder!

 

                           

Alla bilder är klickbara. Om du klickar på dom blir det ett bildspel!

 

PoK

Av Sara Kjellgren - 28 augusti 2012 11:50

Sedan skolfoto. Tog 1 TIMME att få till mina ögonbryn men dom är ändå fail! Arrrg! Just idag också! 

Men sen drar jag till Dalia och rider med Emelie det kommer en tränare idag tror jag. Spännande! Ni får veta hur det gick sen kanske ber henne filma också! Men vi hörs innan det också! 

PoK!

 

Bjuder på en snygg bild!

Haha

Av Sara Kjellgren - 27 augusti 2012 13:07

HAr precis läst upp en presentation om mig och fy vad knackigt det lät! Uch tyska uttalet är SVÅRT! Men den nya läraren är grym!

Nu blir det äntligen ordning på gruppen!

Vi hörs!

PoK

 

Fläcken är inte på mig utan på spegeln bara så ni vet:)

Av Sara Kjellgren - 27 augusti 2012 08:51

Av Sara Kjellgren - 26 augusti 2012 21:50

Måndag:

Springa/Powerwalka

Göra mig i ordning

Skolan

Fixa lite på rummet

Sooova


Tisdag:

Låååång joggingtur

Göra mig i ordning

Skolan

Hem och ta en powernap

Rida Dalia

Sooova


Onsdag:

Powerwalka med Jippie

Göra mig i ordning

Skola

Softa

Fixa rummet

Sooova


Torsdag:

Kort springrunda

Göra mig i ordning

Skola

Vara med Alice

Stallet och sköta Brio

Sooova


Fredag:

Sova

Göra mig i ordning

Skola

Hem och ta en powernap

Stallet och rida

Fredagsmys

Sooova


Lördag:

Sova

Göra mig i ordning

Rida Dalia

Slappa och fixa massa med bloggen

Kanske råda

Sooova


Söndag:

Soooooova

Fångarna på råda

Sooova


My week. Kan bli lite ändringar men nu ska jag i alla fall komma igång med både träning och bloggning!

Många av er vet antagligen inte vem Dalia är, men håll ut det kommer, det kommer! Senast på lördag!

PoK!

   


Av Sara Kjellgren - 26 augusti 2012 19:01

Den som gissar rätt på vad jag ska ha i denna asken som jag köpte idag vinner en FET länkning och en gästbloggning hos mig och om du vill får du ställa en valfri fråga till mig!

Alice Kjellander får INTE tävla!!

Det ända du behöver göra är att kommentera ditt svar och fylla i ditt riktiga namn samt boggadress och mailadress.(eller bara mail om du inte har blogg)


Ledtråd:Toss

 

PoK

<3

Av Sara Kjellgren - 26 augusti 2012 16:49

Saknar dig så det gör ont:'(

Ovido - Quiz & Flashcards