sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 18 mars 2012 19:12

Rubriken talar! Så håll ut!

PUSS!

Av Sara Kjellgren - 17 mars 2012 20:42

Hejsan jag skulle blogga lite för sara eftersom att det funkar typ inte att blogga ifrån mobilen TYVÄRR :(

Jo just det jag skulle hällsa att det behövs två frågor till för att det ska bli ett videoinlägg, SÅ SNÄLLA FRÅGA PÅ ;)

Ni får jätte gärna gå in på min och min kompis blogg också ;) Den heter...

www.fledur.bloggo.nu     

Ha det GÖTT!!! Kramar Ida   

hmm

Av Sara Kjellgren - 17 mars 2012 19:25

Blir så jävla trött på denna dampmobilen! Orkar helt seriöst inte mobilblogga när den ska hallå på! Så tänkte slänga in typ 1 inlägg imorgon och så ber jag någon gästblogga. ok? Fattas typ två frågor för att det ska bli en videoblogg av frågestunden så fråga på! Obs! Ställ inga frågor här! Kram på er!

Av Sara Kjellgren - 17 mars 2012 12:47

tunarp nu då. Mobilbloggar nu ska se om jag kan få lösenordet tilltunarps internet sen. Rider iaf miranda. hon är helt ok men blir stark i galoppen på spåret. Tränade övergångar på fm och nu på em ska vi rida böjda spår och bli filmade. Får se om jag kan få filmen och lägga upp den här. Skulle ni vilja det? Antar att ni är sugna på bilder och det kommer när jag har internet igen. Nu ska jag ta en powernap så hejsvejs!;-)<3

Av Sara Kjellgren - 16 mars 2012 15:59

Frågestunden avslutas någon av dagarna i början av nästa vecka :) Ställ dina frågor eller this or that frågor HÄR!

Här kommer bilder på mig och nyklippta Jippie!

     

Puss och kram på er! Nu åker vi om kanske en Timme! O_o Antingen så kommer bloggplatsenappen och ni får inlägg med bilder / Vi har internet och ni får inlägg med bilder eller så har varken appen kommit och inget internet och då kommer jag mobilblogga utan bilder! Det får INTE hända!

Kraaaam!

Av Sara Kjellgren - 16 mars 2012 15:05

...

 

Asessoarer: Klocka: Ur och Penn. Halsband: Tidningar Örhängen: Glitter/Ur och Penn

      

Strumpor: Newbody. Jeans: Kappahl (Har vikt upp dom själv). U-ringad tröja: JC

Facelook

     

Mascara: Lacomé Läppglans: Julia. Hårsnoddar: Ullared Gekås. 

Gillade ni det?

Kram!

SO

Av Sara Kjellgren - 16 mars 2012 09:49

Sitter på So:n och diskuterar att bli vuxen i grupper. Våran grupp är klar så vi väntar på deom andra.

Lägger upp bild på min outfit på rasten sen :)

Idag drar vi till Tunarp! <3<3

Hade HKK förut, vi bakade muffins! MUMS!

Måste dra!

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 21:49

Nu har jag räknat 20 tal i matten! Duktigt? Det tycker iaf jag!

Jippie hade tydligen tänkt smuggla med sig själv till Tunarp får hon gick och lade sig i i Ikea påsen där vi skulle lägga sängkläder  

Härmar Linn på dressyrmupparna.se och kör lite mål just nu.


Lägg till i livet

Sova MER!

Satsa mer på skolan

Vara mer med Vovven

Släppa på gränserna och SATSA på ridningen!

Träna mer!

Bättre rutiner


Ta bort ur livet

Lite data! INTE blogga mindre men all annan onödig tid vid datorn!

Inte sminka mig så mkt

Ta bort dåliga vanor!

Sluta vara en sissta minuten människa!


Någon som tycker att det låter vettigt eller känner igen sig?

Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards