sarakjellgren

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 21:47

Gör länkbyte med en söt tjej! Hennes blogg är värd att checka! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 20:48

TUNARP!

Var på ICA med mamma och handlade mat till Tunarp

   

Sedan putsade jag stövlar och skor och sen TV med daimglass MUMS!

  

Jippie myser i sackosäcken i fotöljen;) Gummis!


   

Nu försöker jag rycka upp mig och räkna lite matte BLÄ! Men ni ser... Jag bloggar om det i stället! Haha! Jag är sååå dålig på att göra läxa!

Kram på er!

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 17:57

Gör lenkbyte med söta SOFIE nu! Checka hennes blogg HÄR!

Vill nu göra lenkbyte? kommentera här då och lenka mig i eran blogg!

Kram!

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 17:25

Mmmm blir nog ingen bakfilm för jag råder INGEN att prova vårat recept!

Det blev såååååå äckligt! Låter inte så troligt men se här!

BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!

Herrå! 

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 17:23

 

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Av Sara Kjellgren - 15 mars 2012 17:01

Aaw blir så ÖVERGLAD när jag får gulliga kommentarer eller kommentarer i allmenhet!

Puss Puss på alla som kommenterar och Puss på er som läser!

Kör lite hiss och diss!


Hiss


Mina läsare!  

Våår!


Diss


Taskiga kommentarer

Äckligt väder!



Ps. Bakat kladdkaka precis!!! Mums! Kommer bakvideo sen!!! O_o!!!

Puss och kram!


                         

















Av Sara Kjellgren - 14 mars 2012 19:10

Ny frågestund NU!

För alla som har kommit på nya frågor och er som aldrig ställde några frågor!

BOMBA med frågor nu! Minst 25 frågor så BLIR det en videoblogg! Promise!

Fråga på nu!

Kram!

:(

Av Sara Kjellgren - 14 mars 2012 19:03

Sa hejdå till Brio idag :( Ser honom inte för än på tisdag :( Men ridläger ska ju bli kul!!!

Lite bilder:)

 

I Söndags var Brio lite lerigare än såhär :S (Det är odin på bilden)

 

Brio efter borstning i Söndags



 

Brio i dag:)

Ni ser ju det nya pannbandet på bilderna ;)

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards