sarakjellgren

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 23:15

Så fråga på!  

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 21:18

     

Alla skor är från skopunkten. Här kommer priser iaf.

Fejk Converse: 199:-

Fejk Converse m klack: 279:-

Tygskor: 99:-

Jeansjacka: Gina 399:-

 

Jeansshorts: Gina 249:-

 

Jeans: Gina 199:-
   

Solglasögon: Gina 79:-


 

T-shirt: Gina 149:-


Gillade ni det?

Räknade ut att det skulle bli över 4000 kr om jag köte allt jag ville ha från gina så det blev lite prio.

Tyvärr! Hade gärna bytt ut min garderob! Fast igentligen har jag ju kläder så jag klarar mig med det jag köpte nu.

Har även städat rummet bara dammtorka skrivbordet kvar! O_o Stolt!

Ses imorgon! Herrå!

Me

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 20:11

     

PA

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 19:12

Sitter och kollar PA nu. Var på allum förut. Köpte MASSA!

Vill ni ha bilder?

Hade iaf askul! Kul att ni uppskattar att bloggen ee tilbax!

Men vi ses sen. HAr typ asmycket att göra nu!

Herrå!

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 11:31

Fick en kick av dom gulliga kommentarerna.

Så nu är bloggen tillbax. Men ba så ni vet om ni inte kommenterar så kommer det bli så igen att den försvinner för då ee det inget kul!

Men snart allum med bästa Emily! Detta vill jag köpa. Kan sååklart inte köpa allt men ändå...

                                         

Vad tycks? Gillar ni det vad vill NI ha av detta?

Kram på er! 

Av Sara Kjellgren - 1 april 2012 11:21

Sprid att bloggen är tillbax!

Ovido - Quiz & Flashcards