sarakjellgren

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Kjellgren - 5 april 2012 07:18

Gomorron. Ligger i sängen nu. Ska snart skypa med Emily. Sen vid 8 så kommer ida h och så ska vi göra något tills att skolan börjar. Sen blire skola och efter det stallet. Ska eventuellt rida. Sen sova över med Emily. Men nu loggade emily in så herrå!

Av Sara Kjellgren - 4 april 2012 22:14

För er som undrar: JA! Jag gör länkbyten! Det är bara att kommentera detta inlägget och länka till ett inlägg där du har länkat mig. Då känkar jag dig.

Gör dock INTE bloglovin/blogkeen byten. Följer de bloggar som jag annars skulle läsa dagligen ändå. Men om du vill så kan du alltid tippsa mig om bloggar jag borde följa så checkar jag dom. Kommer länka alla bloggar jag följer och börjar följa:)

Nu vet ni :) 

Herrå!

(Antar att inte alla fattade så då är det bara att fråga.)

Av Sara Kjellgren - 4 april 2012 19:55

Eee med Ida H nu. Sov i typ 2 timmar när jag kom hem. Var på så dåligt humör vilket antagligen delvis berodde på att jag var trött men inte bara så det var riktigt skönt att sova och ladda om hjärnan. Fattar bara inte hur jag ska kunna sova i kväll... Aja.

Vi har iaf studsat stusmatta och lite så. Sorry för dålig bild uppd. Men blir så när man inte har några kul bilder och ni borde faktiskt klara er ett tag på dom bildbomberna jag skickade igår! Men nu dör Idas data så herrå!

Puss!

Av Sara Kjellgren - 4 april 2012 15:36

Asså ee på PISShumör!

Inge kul dag med sura kompisar och tråkiga lektioner! 

Övervägde att åka till stallet men sket i det.

Så nu ee jag hemma och ska fixa lite för emily ska ju sova här imorgon.

Hejdå:)

Av Sara Kjellgren - 4 april 2012 07:26

Drar till skolan om ett tag. Ganska ok ämnen idag. Efter skolan är jag med Ida H.

Men här har ni dagens outfit:

   

Allt ee grån gina utom skorna som är från skopunkten:)

Herrå! 

Av Sara Kjellgren - 3 april 2012 21:40

...men nu jag och Brio.

                                              På sissta bilden så bet brio mig i fingret:( Haha!   

Av Sara Kjellgren - 3 april 2012 21:25

                         

Nu är ni BOMBADE! Moahahahaha!  

Av Sara Kjellgren - 3 april 2012 18:32

Vart i stallet hela dagen.

Askul! Tog ut brio och hade myspys!

Bilder kommer antagligen sen. Nu skype med Ida H nu, vi ska hyra häst på helgen v.15 Wiiihuuu! Ska bli KUL!

Heerrå!

Ovido - Quiz & Flashcards