sarakjellgren

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Kjellgren - 3 april 2012 06:49

Gomorron nu drar jag snart te stallet. Åker med Ida halv åtta.

Sen blir det väll en heldag antar jag. Får serriöst DAMP hittar inte min rådajacka!!!!!!!!!!

Min älsklings jacka är puts veck!

Buähähä! :´(

Så ser jag ut idag. Väldigt omatchad jag vet men skit samma!

Herrå! 

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 21:01

Vet inte vad jag ska skriva... Inte kul att blogga... Ingen kommenterar ju.:( Vat att det inte är kul att läsa när någon klagar men måste serriöst det nu för snart försvinner bloggen igen! Är nästan uppe i besöksrekord igen men inga kommentarer förutom några till frågestunden. Så vet inte vad jag ska göra... Om jag ska ta bort bloggen eller vad? Det är SVÅRT att blogga när man inte har en aning om vilka som läser bloggen, vad dom är sugna på att läsa om eller om det kanske bara är engångshändelser att man råkar kika in på min blogg. Vad vet jag? Ingen berättar ju...

Måste serriöst få tipps och idéer NU!

Herrå :(

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 19:16

Ska städa lite mer nu. 

Här är en bild från när jag och stina hoppade studsmatta:)

Tänkte hissa och dissa sen om jag får tid över.

Tycker ni att jag ska påskpynta i år????? Gör ni det?

Puss! 

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 17:05

Nere på teatern nu bloggar sen. Kram!;-)

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 17:05

Nere på teatern nu bloggar sen. Kram!;-)

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 09:21

Glom inte att fråga på frågestunden! Minst 25 frågor så blir det v-logg!

http://sarakjellgren.bloggplatsen.se/2012/04/01/7652787-fragestund/

Klicka på länken för att komma till fs inlägget!

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 09:12

Måndag: Mentorstid, NO, Eng, Ty, Hkk--Teater

Tisdag:--Ledig stallet hela dagen!

Onsdag: Sl, Ty, S-pass, Eng, Sv--????

Torsdag: Mu, Bd, S-pass, Idh, No--?Stallet

Fredag:--Stallet hela dagen

Lördag:--Funktionär på påskhoppet

Söndag:--Funktionär på påskhoppet


Så tre skoldagar! Wihuuuu!

Herrå!  

Av Sara Kjellgren - 2 april 2012 08:34

     

 
Ovido - Quiz & Flashcards