sarakjellgren

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Kjellgren - 22 april 2012 17:35

bloggplatsen är bättre!

Så nu hittar ni mig här!

Av Sara Kjellgren - 12 april 2012 16:56

Bloggar nu på nattstad på prov. Ska se om det funkar bättre!

Så numera: www.nattstad.se/sarakjellgren

Det ska tydligen vara lättare att mobilblogga där.

Av Sara Kjellgren - 10 april 2012 22:28

Nu ska jag sova över med Ida. Vi har skoj. Har haft lite hemma-spa. Bastat, fotbad, hårinpackning, ansiktsmask mm. 

Myspys!

Asså jag skriver ju väldigt korta inlägg och så men vill ni ha längre? Typ asså om jag skriver att jag var i stallet. Skulle ni då vila veta vad jag gjorde i stallet?

Hejdå!

Av Sara Kjellgren - 9 april 2012 21:39

Idag är det exakt 100 år sedan Titanic sjönk så Jag, Ida och Emily var och kollade på den. En helt grym film!

Har man inte sett den innan så ska man HELT KLART gå på den! Lite mer tveksamt om man redan har sett den. Inga speciellt coola 3D effekter eller så. Mäst att det var bättre kvalité på filmen och lite mer "djup" i den liksom. Man klarar sig med att ha sett den hemma!

Men ändå kul att gå på bio! Allt blir mycket mäktigare där. Men STORT minus till att det nästan inte var några 3D effekter.

Herrå!

Av Sara Kjellgren - 9 april 2012 21:23

Hunnit med mycke idag!

1. Sova UT

2. Shoppa på HÖÖKS!

3. Gå på bio (Titanic)

4. Städa...

Kul och inte kul dag.

SKönt att sova till 10 efter lång hård stallhelg.

Detta köpte jag på hööks:

        

Vit linda

       

Av Sara Kjellgren - 9 april 2012 18:49

Pauline

Måndag 9 april 13:41

hej Sara kan du inte lägga upp dom andra bilderna snart ;)


Sara

Måndag 9 april 18:50


Bilderna kommer när alla är ränsade, beskurna och redigerade :)
Så det tar kanske tills imorgon:)
Av Sara Kjellgren - 8 april 2012 22:56

   

Här är några av bilderna jag tog. Det var skoj och vi fick biobiljetter som tack för att vi var funktionärer. Var i stallet 07.15-20.30 ungefär. Nu sitter jag med min kusin och spelar data. Imorgon blir det hööks och stallet.

Menne nu vat jag inte vad jag ska skriva! Haha!

Så herrå!

(Glöm inte att gilla min fb sida. den heter sarakjellgren) 

.

Av Sara Kjellgren - 7 april 2012 22:19

   

Ovido - Quiz & Flashcards