sarakjellgren

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Halli hallå!

Av Sara Kjellgren - 25 december 2012 17:16

Kom av mig med bloggandet när jag var i costarica för att jag blev sjuk. Kunde inte prata ALLS dom 2 sista dagarna. Så på flyget hem åt jag knappt inget, kunde inte säga något och vågade inte hosta för då känndes det som att jag skulle spy! Härligt dygn! Men, men.

Ska sätta mig och ladda upp bilder från resan strax, kommer komma 1/2 bildbomber med text om det behövs:)

För övrigt så har det hänt jävligt mycket sen sist! Orkar därför inte skriva om det för säger man a måste man säga b så nej, jag skriver om nuet istället!

Har ju då skaffat mylovebasket. Shoppinggalen som jag är så var då det ett måste! Tycker att det är sjukt värt! Ni kan oxå skaffa det och börja följa mig där! Men nu kan kolla min sida även om ni inte är registrerade. Adressen står i headern eller så klickar ni HÄÄÄR!

Förövrigt så är det väldigt mysigt såhär i juletider och är väldigt nöjd med julklapparna! Skriver mer om det sen! Firade med Farbror, Kusin, Mormor, Mamma och Pappa. Imorgon kommer resten av kusinerna. 

Nästa stora höjdpunkt är ju nyår, det sista som händer detta år ju! Det firas hemma med familj och några till:)

Ny design oxå förresten! Jag ääälskar den! Ni oxå?

Kram på er iaf<<<3<3

Bara för att jag och Stina är sååå vackra! (Snälla stina mörda mig inte nu!)    

Jag och Gullan min nya sköthäst:)    

Lite vaeckra egopiczzzz på moi idag;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Kjellgren - 8 juni 2014 16:39


Läs rubriken!! Heelt sinnes! Ja nu taggar vi som satan! I torsdags var vi dessutom och hälsade på honom och skrev kontrakt. Det betyder alltså att han är "min" nu! Laura red och skuttade lite på honom dessutom eftersom att jag nyss har opererat fot...

Av Sara Kjellgren - 28 april 2014 21:37


Nu öppnar ett nytt kapitel av mitt liv och min blogg! Precis som rubriken lyder. Om 117 dagar så står Zefyros i sin nya box och mumsar hö. Då har jag varit och hämtat sjöishästen som kommer att vara min under sista året på högstadiet.  Tro det elle...

Av Sara Kjellgren - 8 januari 2013 09:37

...så kom jag in på en ny bloggpotral som heter weride så nu bloggar jag på www.saras.weride.se   ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 19:56

Har skickat iväg 2 spännande mail. Kanske avslöjar det later. Iaf det ena, Båda kommer iaf upp när jag har fått svar! Hihi! Det ena har med bloggen att göra och det andra med hästar att göra. Några gissningar? ;) Kram på er! ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 17:33

Ovido - Quiz & Flashcards