sarakjellgren

Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

69 days left!

Av Sara Kjellgren - 8 juni 2014 16:39

Läs rubriken!! Heelt sinnes!
Ja nu taggar vi som satan! I torsdags var vi dessutom och hälsade på honom och skrev kontrakt. Det betyder alltså att han är "min" nu! Laura red och skuttade lite på honom dessutom eftersom att jag nyss har opererat foten. Tråkigt men jag fick ju pussa på honom och det var riktigt kul att se Laura rida honom. Det såg bra ut och hon gav honom ett gott omdöme vilket bådar gott inför i höst!
Kram Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Kjellgren - 28 april 2014 21:37


Nu öppnar ett nytt kapitel av mitt liv och min blogg! Precis som rubriken lyder. Om 117 dagar så står Zefyros i sin nya box och mumsar hö. Då har jag varit och hämtat sjöishästen som kommer att vara min under sista året på högstadiet.  Tro det elle...

Av Sara Kjellgren - 8 januari 2013 09:37

...så kom jag in på en ny bloggpotral som heter weride så nu bloggar jag på www.saras.weride.se   ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 19:56

Har skickat iväg 2 spännande mail. Kanske avslöjar det later. Iaf det ena, Båda kommer iaf upp när jag har fått svar! Hihi! Det ena har med bloggen att göra och det andra med hästar att göra. Några gissningar? ;) Kram på er! ...

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 17:33

Av Sara Kjellgren - 5 januari 2013 17:14

Ovido - Quiz & Flashcards