sarakjellgren

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Kjellgren - 18 augusti 2012 16:11

Appen fungerade först nu! Sorry!

Av Sara Kjellgren - 17 augusti 2012 21:20

Idag har jag varit i Eskilsby och på Stan. Fotade och red. Det var VARMT! Men kul! Det gick bra men envis liten ponny den där Dalia! Men gullig! Sen badade jag i Landvettersjön och det var KALLT!

Sen shoppade jag lite grejs:) Vill nu se? Imorgon blir det lisse med Ida:) Kul!

Någon mer som ska dit? Då kanske vi ses:)


Har lite idétoka men vad vill ni se? Kommentera. Ska försöka göra allt som kommenteras någon gång under nästa vecka! Så passa på!

Bjuder på lite bilder från idag!

     

Hörs sen!

PoK

Av Sara Kjellgren - 17 augusti 2012 08:41

Av Sara Kjellgren - 17 augusti 2012 07:16

Hur lyckas man vakna innan väckarklockan ringer om den är ställd på 8? haaha jao morgonpigg jao.;) Idag blir det Eskilsby, ska fota och ev rida. Blir nice. Men nu orkar jag inte ligga kvar i sängen längre så nu går jag upp och fixar mig:) Vi hörs sen!

Bjussar på en liten bb på min fiiiina hund!

                   

Om du klickar på en av bilderna så blir det som ett stort bildspel!

PoK

Av Sara Kjellgren - 16 augusti 2012 20:25

Inte va ledsen, inte nu! Sen, ok, men INTE nu! Det är inte slut, än...

Have that feeling right now. No positive feeling:´( Tell you later! Don't wanna think about it...

 

PoK Sara

Av Sara Kjellgren - 16 augusti 2012 19:32

Yesss! Now an older, taller, prettier girl! Haha no but a new look!

Me when you saw me last time:

   



Me now:

   


Kortare, fylligare och lite mörkare hår och nopprade och målade ögon bryn. Ganska stor skillnad faktiskt. Jag tycker att jag ser både lite äldre och lite mer "välvårdad" ut.

Håller ni med?


Tänkte bjussa på lite bilder från det ni har missat!

 

Hälsat på väääärldens bästa Malin och Johanna i Strömstad. (Bilden är tagen för 1,5 år sen)

       

Fick ett nytt objektiv till kameran och fotade mig, vovven och lite blommor.

   

Hyrde Masse i en vecka med både mys, skoj och slit!

 

Provade westernridning på new forrest ponnyn Serona på Gotland.

 

Och sen har jag ridit MASSA mer! Och hjälpt till på lite ridläger och så:)

Ses!

Hugs Sara


Ovido - Quiz & Flashcards