sarakjellgren

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Kjellgren - 12 juli 2012 16:45

Av Sara Kjellgren - 12 juli 2012 12:27

Varse! Ni kan inte klaga nu! Bjuder faktist på mig själv! Jag ee en oseriös person egentligen! Speciellt när jag ee med mina CP kompisar eller ska bli fotad!

                                     

Av Sara Kjellgren - 12 juli 2012 12:15

... Är på g! 

Smakprov:

 

Haha! Aja men vi hörs!

Av Sara Kjellgren - 12 juli 2012 11:43

Så sjukt svårt att komma på en bra rubrik! btw, nu ska vi tillbaka till campingen! Ses!

Av Sara Kjellgren - 12 juli 2012 09:31

Bad hair day idag elle?

Jao! Mke risigt hår iaf!

 

Aja,,, får la se vad jag kan göra åt det... Ses sen!

Av Sara Kjellgren - 11 juli 2012 10:08

Canīt you speak swedish? It doesnīt matter because my blog got a new function! In the bottom of the menu you can switch language! Itīs not the best translater, but I think you will understand! If something is wierd just ask! Iīm not dangerous!
Hope you like my blog even if you canīt speak swedish.
Hug Sara

 

Old picture of me and my pony.

Ovido - Quiz & Flashcards